جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرجی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان، رفع مشکلات اقتصادی و مدیریتی، بی عدالتی، ظلم، تبعیض و استفاده از ظرفیت های جوانان را مهم ترین مطالبات مردم از دولت سیزدهم عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با اشاره به مشکلات پیش روی دولت سیزدهم، رفع مشکلات اقتصادی، بی عدالتی، ظلم، تبعیض و مشکلات مدیریتی کلان کشور را مهم ترین مطالبات مردم از دولت جدید عنوان کرد و گفت: متاسفانه طی چندسال گذشته آسیب های فراوانی به کشور وارد شد.

مدیر حوزه علمیه کاشان با تاکید بر بکارگیری نیروهای جوان و نخبه در مدیریت اجرایی کشور بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در دولت جدید، افزود: بکارگیری نیروهای جوان و متعهد در مدیریت اجرایی موجب شکوفایی کشور در عرصه های مختلف می شود.

وی فراهم سازی زمینه تقویت و رشد جوانان را از مطالبات مردم از رئیس جمهور منتخب عنوان کرد و  ادامه داد: اگر دانشگاه ها امکانات علمی و پژوهشی و زیربنایی را برای جوانان و دانشجویان فراهم کنند، با کاسته شدن تمایل جوانان به مهاجرت، زمینه صدور پیشرفت های علمی کشورمان به دنیا نیز بیش از پیش فراهم خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه کاشان با انتقاد از عدم بکارگیری نیروهای توانمند، نخبه و باتجربه جوان در سیستم اجرایی کشور، گفت: نیروهای جوان، توانمند و نخبه های زیادی داشتیم که در عرصه های مدیریتی کشور بکارگرفته نشدند.

وی اظهار کرد: همان طور که رؤسای جمهور بیش از ۴ الی ۸ سال نمی توانند زمام امور کشور را به دست بگیرند، در سطح استانها و شهرستانها نیز نباید مدیران دستگاه های اجرای بیش از۸ سال در مسند مدیریت باشند.

مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه با تغییر دولت باید تحول بزرگی در سطح مدیریتی کشور ایجاد شود، گفت: یقینا انتظاراتی که مردم از دولت جدید دارند غیر از انتظاراتی است که از دولت های قبلی داشتند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha