جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی

حوزه/ نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از الزامات مهم در راستای تسریع در خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان جامعه، تقویت حرکت های جهادی در کل کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که یکی از مطالبات بسیار مهم مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم ناظر به تقویت روحیه انقلابی و حرکت های جهادی در کشور است، ابراز داشت: این انتظار به حق از دولت انقلابی و مردمی آقای رئیسی می رود که زمینه و بستر رشد حرکت های جهادی و انقلابی را در جامعه فراهم کند و با توجه به روحیه انقلابی و جهادی شخص ایشان بسیار نسبت به تحقق این موضوع امیدوار هستیم.

وی افزود: آن چه مسلم است این که ما در پنجمین دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و به خصوص در وضعیتی که کشور دچار مشکلات عدیده ای از جمله در مباحث اقتصادی است، با روحیه انقلابی و جهادی عمل کنیم و بی تردید در این راستا، جوانان موتور محرکه تحولات مطلوبی هستند که رهبری و آحاد ملت به آن چشم اُمید بسته اند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: در سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر حکمت آمیز امام راحل، نهادهای انقلابی چون سپاه و بسیج و کمیته و جهاد سازندگی تأسیس شد و همین ها منشأ خدمات و فعالیت های بسیاری از جمله در عرصه محرومیت زدایی بودند و لذا در این مقطع حساس نیز باید همین روحیه و فعالیت ها در گام دوم انقلاب با قوت هر چه بیشتر ادامه داشته باشد.

نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین بیان داشت: در این راستا لازم است که با حمایت و پشتیبانی قوای سه گانه به خصوص دولت، زمینه رشد و توسعه گروه های جهادی فراهم شده و از ظرفیت عظیم جوانان مؤمن و انقلابی که همیشه پای کار انقلاب و کشور عزیزمان هستند به درستی و به شکل حداکثری استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha