سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور پیامی درگذشت علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن را خدمت نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با صدور پیامی در گذشت علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای روحانی نژاد
نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سلام علیکم

درگذشت نابهنگام مجاهد فی سبیل الله، خادم محرومان و مستضعفان و رئیس پرتلاش وجهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی(ره) مرحوم مغفور مهندس علیرضا تابش باعث تاسف و تالم خاطر گردید و همه را به سوگ نشاند.

بدون شک خدمت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تلاش برای رفاه حال محرومین افتخاری است ارزشمند که خداوند متعال نصیب آن بنده صالح نموده بود زیرا مرحوم تابش با مسئولیت در این نهاد و انجام فعالیتهای توسعه ای عمرانی، سازندگی و گسترش عدالت اجتماعی منشاء خدمات ارزنده ای بود و در این راه نامی نیک از خود به جای گذاشت که سالها در خاطر مردم قدر شناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی این ضایعه عظیم را به حضرتعالی و بیت معظم و مکرم آن فقید سعید و همکاران جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور تسلیت و تعزیت عرض نموده از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم علو درجات و غفران واسعه الهی و همجواری با صالحین و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.


محمد عبادی زاده 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha