پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مصطفی خاکسار قهرودی

حوزه/ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: از دیگر اقداماتی که در همدان باید به صورت جدی پیگیر آن باشیم، تقویت مراکز نیکوکاری هم از نظر کمی و هم کیفی است و از این طریق می‌توان به دنبال توانمندسازی خانواده‌های محروم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان همدان، با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و مجاهدت‌های نیروی‌های همدانی در این عملیات، اظهار داشت: برخی از شخصیت‌ها آنقدر روح بزرگی دارند که با گذشت سال‌ها بازهم از آنها به بزرگی یاد می‌شود، شخصیت‌هایی چون شهید همدانی و شهید شهبازی که تاریخ حرکت‌های مجاهدانه بسیاری از این بزرگان را به خود دیده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز مسئولان باید دنباله رو راه این بزرگان باشند، گفت: در هرجا که مسئولی خود را بدهکار مردم دانست و خدمت به مردم را توفیقی برای خود دید، همه توفیقات به سمت او سوق پیدا کرده است.

خاکسار افزود: مسئولان اگر خدمتگذاری به مردم را موهبت الهی بدانند، قطعا عنایت خداوند نیز همراه آن‌ها خواهد بود و در کارها موفق خواهند شد، در غیر اینصورت نمی‌توان انتظار موفقیت در کارها را داشت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کمیته امداد اولین نهاد انقلابی است که حضرت امام(ره) پس از پیروزی انقلاب دستور تشکیل آن را صادر کرده، گفت: این افتخاری بزرگ برای مجموعه کمیته امداد است و لذا کمک و حمایت از این نهاد ارتباط مستقیم با رسالت و وظایف شرعی دارد که باید قدردان و شکرگزار باشیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) با تقدیر از اقدامات ترکمان، مدیرکل سابق استان همدان، شیخی‌زاده را یکی از مدیران توامند و جهادی خواند و گفت: هر دو این مدیران در سمت‌های قبلی به خوبی به وظایف خود عمل کرده‌اند و دارای عملکرد قابل قبولی بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه لزوم ایجاد هم افزایی و انسجام برای دست‌یابی به اهداف موجود در مجموعه کمیته امداد، خاطر نشان کرد: مدیر کل جدید کمیته امداد استان همدان لازم است تا با ایجاد ارتباط و کمک گرفتن از این ظرفیت، در عرصه خدمت رسانی به محرومان با تمام توان حضور داشته باشند.

خاکسار تصریح کرد: از دیگر اقداماتی که شیخی زاده در همدان باید به صورت جدی پیگیر آن باشد، تقویت مراکز نیکوکاری هم از نظر کمی و هم کیفی است و از این طریق می‌توان به دنبال توانمندسازی خانواده‌های محروم بود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha