پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ جشن ولادت امام هادی(ع) و تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر ماه دهم در موسسه امام هادی

حوزه/ مراسم ویژه جشن ولادت امام هادی (ع) امشب با حضور و سخنرانی آیت الله فاضل لنکرانی، رئیس مؤسسه فقهی ائمه اطهار(ع) در موسسه پیام امام هادی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، حجت الاسلام عبداللهی عضو هیئت مؤسس مؤسسه پیام امام هادی(ع) ضمن تبریک اعیاد مبارک و فرخنده قربان و غدیر، ولادت امام علی النقی (ع) را خدمت حاضرین در جلسه که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گردهم آمده بودند، تبریک گفت.

در ادامه حجت الاسلام احمد قادری، مسئول برگزاری جشن های این موسسه در سخنانی اظهارکرد: موسسه پیام امام هادی (ع) همزمان با سی امین سالگرد فعالیت خود مفتخر است تا بار دیگر در فضایی عطرآگین به نام امام علی النقی(ع) ضمن گرامیداشت این روز از چهره های ممتاز پژوهشی این مؤسسه و همچنین خبرنگاران برتر فعال در موضوع امام هادی(ع) با عنوان «ماه دهم» تقدیر بعمل آورد.

وی میهمانان جشن امسال را جمعی از اساتید، پژوهشگران حوزه علمیه عنوان کرد و افزود: علاوه بر سخنرانی آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، در این محفل از مدیحه سرایی حاج عباس حیدرزاده، مداح اهل بیت (ع) بهره مند خواهیم شد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha