جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مرتضی بیگدلی

حوزه/ حجت الاسلام بیگدلی گفت: طلاب و امامان محله با حضور خود در میان مردم، شرکت در فعالیت های جهادی برای حل مشکلات مردم و از سویی با گفت‌وگو با افراد تأثیرگذار نقش مؤثری در جهت دهی صحیح به مطالبات مردی ایفا کردند.

حجت الاسلام مرتضی بیگدلی، راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، اتفاقات اخیر این استان را یادآور شد و اظهار داشت: امامان محله در شرایط موجود نقش آفرینی مثبتی را از خود به نمایش گذاشته و در سوق دادن مطالبات به حق مردم به سمت و سوی درست خود، اثرگذار عمل کردند.

راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان ادامه داد: امامان ما با جلساتی که با دیگر روحانیان، افراد تأثیرگذارو نهادهای مربوطه داشتند تلاش کردند تا به حل مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردم کمک کنند.

وی به فعالیت های جهادی امامان در شرایط  کنونی اشاره کرد و افزود: در شرایطی که مردم خوزستان با مشکل کم آبی مواجه هستند، یکی از اقدامات امامان روستا و محله ها کار میدانی و شرکت در فعالیت های جهادی بود که این عزیزان به آن اقدام کردند.

حجت الاسلام بیگدلی گفت: یکی از اقدامات مهم امامان محله برای جهت دهی مناسب به درخواست های مردم دیدار و گفت‌وگو با بزرگان و شیوخ قبایل بود و این کمک بزرگی به کنترل اوضاع کرد.

راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان اظهار کرد: اتفاقاتی در خوزستان رقم خورد، اما طلاب و روحانیان نقش مهمی را در میدان ایفا کردند و با حضور خود در تجمعات مردمی مانع شدند تا اوضاع بدتری رقم بخورد و به طور قطع اگر حضور فعال این قشر نبود مشکلات بزرگتری را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha