یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/تهیه و توزیع غذای گرم و بسته های تبرکی آستان قدس رضوی میان نیازمندان توسط خادمیاران آستان

حوزه/ به مناسبت عیدسعید غدیرخم و به همت گروه جهادی انصارالحیدر(ع)، ۵ هزار پرس غذای گرم میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت قمی توزیع می شود.

محمدمسعود شریف طبع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد دهه ولایت به خصوص عید غدیر خم اظهار داشت: یکی از سنت های حسنه و بسیار مؤکد در چنین ایامی اطعام دادن است به خصوص در شرایط کنونی که به جهت مسایل اقتصادی و نیز شیوع کرونا بسیاری از خانواده های محروم و کم بضاعت در مضیقه شدید مالی قرار دارند.

وی افزود: گروه جهادی انصارالحیدر(ع) در دوران شیوع کرونا و حتی پیش از آن با همیاری مردم و خیرین عزیز از این قبیل فعالیت ها داشته و به خصوص بعد از کرونا در کنار تهیه و توزیع بسته های معیشتی به مناسبت های مختلف، اقدام به طبخ و توزیع غذا در میان خانواده های کم بضاعت و نیازمند قمی نموده است.

وی همچنین گفت: در آستانه عیدالله الاکبر، عید سعید غدیر خم این گروه جهادی با همکاری برخی دیگر از گروه های جهادی و همیاری خیرین قمی، اقدام به توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم می کند و ان شاء الله این قبیل اقدامات مورد قبول و رضای خدای متعال و حضرات معصومین(ع) و به خصوص امیرالمؤمنین(ع) قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha