پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهچت پور، در جریان سفر به اهواز، با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، در جریان سفر به اهواز، با آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور، ضمن تبریک دهه ولایت، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران استان خوزستان یکی از حوزه‌های علمیه موفق بوده و ما برای این حوزه چشم‌انداز بزرگی داریم که ان‌شاءالله با مدیریت شایسته حجت‌الاسلام رجب پور، به‌تمامی آن اهداف دست خواهیم یافت.

در ادامه آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، ضمن خوش‌آمد گویی و تقدیر از حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور، بیان داشت: باید تلاش شود که کتاب‌های درسی طلاب خلاصه‌ و کاربردی‌تر شود و مطالب اضافی از کتاب‌های درسی حذف شود.

وی در ادامه از زحمات حجت‌الاسلام رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان تقدیر و اذعان داشت: انصافاً حجت‌الاسلام رجب پور مدیری توانا و کارآمد بوده و بحمدالله تمامی مدیران مدارس علمیه خواهران و طلاب از وی رضایت دارند.

در پایان این دیدار حجت‌الاسلام رجب پور گزارش مختصری از عملکرد حوزه علمیه خواهران ارائه داد.

لازم به ذکر است در این دیدار وضعیت علمی و فرهنگی استان و اهمیت تأسیس مدارس علمیه خواهران در برخی مناطق شهرستان اهواز مورد بررسی قرار گرفت.

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با آیت الله موسوی جزایری +عکس

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با آیت الله موسوی جزایری +عکس

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با آیت الله موسوی جزایری +عکس


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha