جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ویروس کرونا

حوزه/ از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون، ۳۱ هزار و ۴۴۳ بیمار مبتلا به این بیماری در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، بر اساس آمارهای دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیرامون آخرین وضع شیوع بیماری کرونا ویروس مشخص شد که از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۳۱ هزار و ۴۴۳ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی پی.سی.آر در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده است.

طی ۲۴ ساعت (از پنجم تا ششم مردادماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۲ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و در مراکز درمانی بستری شدند.

بدین ترتیب، مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به هفت هزار و ۳۱۹ نفر رسید و ۲۴ هزار و ۱۲۴ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ۶ هزار و ۲۶۹ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha