شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ شنیده ها حاکی از آن است که حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی به زودی به عنوان «نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان» معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، در پی استعفای آیت الله سید محمد شاهچراغی از نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه سمنان در ۱۴ تیرماه سالجاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سوم مردادماه در نامه‌ای خطاب به آیت الله شاهچراغی ضمن اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از ۴۲ سال مجاهدت و تلاش های صادقانه وی، از موافقت مقام معظم رهبری با استعفای آیت الله شاهچراغی از نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امامت جمعه سمنان خبر داد.

با استعفای آیت الله سید محمد شاهچراغی از نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه سمنان و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی، احتمالات برای جایگزینی آیت الله شاهچراغی در این استان قوت گرفت و گزینه های متعددی برای این تصدی مطرح شد.

اما بر اساس شنیده ها و طبق تائید یک منبع آگاه، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی جدی ترین گزینه برای تصدی نمایندگی جدید ولی فقیه در استان و امامت جمعه سمنان و جایگزینی آیت الله شاهچراغی است که به زودی معرفی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، متولد ۱۳۴۳ از شاگردان مرحوم آیت الله العظمی تبریزی و مرحوم آیت الله العظمی بهجت است که مدیریت مدرسه علمیه صادقیه سمنان، تدریس در حوزه و دانشگاه را نیز در کارنامه خود دارد و با بیش از ۴۱ ماه سابقه حضور در دفاع مقدس، به ۵۵ درصد جانبازی نائل شده است.

مطلب فوق یک گمانه‌زنی رسانه‌ای است و قطعیت آن بعد از صدور حکم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha