سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سلیمانی

نماینده ولی فقیه در کاشان خطاب به مردم گفت: برای حفظ جان خود و دیگران پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرید.

به گزارش  خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز  در بازدید از سالن تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان که به بستری موقت بیماران کرونایی اختصاص داده شده است، از فعالیت کادر درمان تقدیر و تشکر کرد. 
وی ادامه داد: درخواست، توقع و تقاضای ما از مردم شریف این است برای حفظ جان خود و دیگران که از اوجب اوجبات است، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا مسئله حلقه اتصال و زنجیره پیوند اجتماعی را کاهش دهند.
امام جمعه کاشان، به کمک های مردم و خیرین اشاره کرد و گفت: پرسنل بهداشت و درمان که در صف مقدم مقابله با این ویروس جهادگونه تلاش می کنند به تمام معنا خسته شده اند و اگر مردم شریف این موج را جدی نگیرند و بی اعتنایی کنند، قطعا اوضاع وخیم می شود و از توان کادر درمان خارج خواهد شد. 
آیت الله سلیمانی تصریح کرد: حوزه سلامت در دنیا به این نتیجه رسیده که برای قطع زنجیره باید حلقه اتصال و زنجیره پیوند را قطع کرد و اجتماعات تعطیل  شود که این امر در جلوگیری از انتقال ویروس بسیار موثر بود. 
 وی، با اشاره به اینکه ویروس کووید ۱۹ در ابتدا کودکان و جوانان را درگیر نمی کرد، ولی درحال حاضر آمار ابتلای این دو قشر بالاست، ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم تعداد بسیاری از بیماران کرونایی به سالن تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای درمان سرپایی مراجعه کرده اند، این حاکی از آن است بایستی همه جهاد گونه برای قطع زنجیره انتقال کمک کنیم. 
امام جمعه کاشان با تاکید بر ضرورت خودداری برگزاری دورهمی ها، اظهار کرد: باید زنجیره انتقال قطع شود تا سلامت مردم در مخاطره قرار نگیرد.
انتهای  پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha