یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غدیر

حوزه/ مراسم جشن باشکوه «عید الولایه» به همت طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی الزهراء، در پارک شهید سبحانی اهواز ویژه بانوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم جشن باشکوه «عید الولایه» به همت طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی الزهراء، در پارک شهید سبحانی اهواز ویژه بانوان برگزار شد.

سخنران اول این مراسم، خانم فاطمی نهاد بود که اظهارداشت: "غدیر" پرده‌برداری از "نَبَأ عَظیم" و اتصال به خداست که اگر انسان به آن خبر راه پیدا کرد، همه اخبارِ غیبی در عالَم را می‌فهمد.

در ادامه حجت‌الاسلام مرزوقی، از اساتید حوزه علمیه، ضمن تقدیر از حضور بانوان برای بزرگداشت و گرامیداشت عیدالله الاکبر، گفت: همه بانوان حوزوی باید با بهره‌گیری از استعدادهای خود چه در عرصه تبلیغ و چه رسانه، همت کرده و غدیر را جهانی کنند.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اعظم(ص) مبنی بر اینکه «فلْیُبَلِّغِ الْحاضِرُ الْغائِبَ وَ الْوالِدُ الْوَلَدَ اِلی یَوْمِ الْقِیامَةِ»، بیان کرد: تبلیغ غدیر، امر پیامبر(ص)، به همه پدران و مادران مسلمان تا روز قیامت است.

همچنین از دیگر برنامه‌های جشن امروز، مولودخوانی ذاکر اهل‌بیت، جناب آقای سید علی موسوی بود که پس از آن، فرازهایی از خطبه غدیر قرائت و رزق معنوی نوشته‌های مهدوی، میان بانوان حاضر در مراسم اهدا شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha