جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین

حوزه/ سردار سلیمانی گفت: از همان لحظه اول، سپاه و بسیج در سراسر کشور فعال شدند و یک برنامه قوی و منسجم برای کمک به حل مشکلات آب آشامیدنی در خوزستان آغاز کردند؛ به‌طوری‌که هم‌اکنون در بخش انتقال و خطوط انتقال آب، ۷۰۲ روستا در حال تکمیل بوده و تانکرهای سیاری که بتوانند از مخازن آب‌گیری و در مناطق و روستاها آب‌رسانی کنند، اعزام‌شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در حاشیه ارسال ۳۰۰ تانکر آب‌رسان توسط سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان به خوزستان، با تبریک عید سعید غدیر اظهارداشت: همان‌طور که مردم مستحضر هستند در سال آبی گذشته ۵۳ درصد کاهش نزولات جمعی در سطح کشور داشته‌ایم و بسیاری از مناطق دچار کم‌آبی شده‌اند؛ این وضعیت در استان خوزستان با توجه به شرایط آب‌وهوا بیش‌تر بروز کرد و مشکلاتی برای مردم پیش آمد.

وی ادامه داد: از همان لحظه اول، سپاه و بسیج در سراسر کشور فعال شدند و یک برنامه قوی و منسجم برای کمک به حل مشکلات آب آشامیدنی در خوزستان آغاز کردند؛ به‌طوری‌که هم‌اکنون در بخش انتقال و خطوط انتقال آب، ۷۰۲ روستا در حال تکمیل بوده و تانکرهای سیاری که بتوانند از مخازن آب‌گیری و در مناطق و روستاها آب‌رسانی کنند، اعزام‌شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: بخش دیگر، جمع‌آوری کمک‌های مردم در جهت تدارک تانکرهای آب کوچک برای خانواده‌ها است که امروز در استان اصفهان ۳۰۰ تانکر توسط سپاه جمع‌آوری شده و به استان خوزستان و بخش‌هایی از استان اصفهان که دچار تنش آبی هستند منتقل شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سردار سلیمانی در پایان اظهارداشت: این تانکرها برای استفاده خانواده‌هایی است که با تانکرهای سیار روزانه آب‌گیری می‌شوند و مورد استفاده آب شرب و بهداشتی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha