پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیام آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در پیامی ضمن تبریک عید سعید غدیر، طلاب و روحانیون اهوازی را برای شرکت در اجتماع غدیریون دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در پیامی ضمن تبریک عید سعید غدیر، طلاب و روحانیون اهوازی را برای شرکت در اجتماع غدیریون دعوت کرد.

متن پیام وی به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ»

عید سعید غدیرخم را به همه طلاب و فرزندان عزیزم، اساتید محترم، مدیریت حوزه علمیه خوزستان و ائمه جماعات تبریک عرض می‌نمایم.

با توجه به برگزاری جشن باشکوه و اجتماع غدیریون که از طرف روحانیت خوزستان، نماینده ولی فقیه و مسئولین استانی برگزار می‌شود، شما را دعوت می‌کنم که هم خودتان در این جشن شرکت کرده و هم کلیه کسانی که با آن‌ها ارتباط دارید، از جمله نمازگزاران مساجد را برای حضور در این مراسم دعوت کرده و به همراه خود بیاورید.

حضور شما بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب و اعلام حمایت از نظام ولایت‌فقیه خواهد بود. پس کوتاهی نکنید و حتماً در این جشن شرکت کنید؛ چراکه حضور در این جشن یک تکلیف است و دلم می‌خواهد همه‌ی شمارا در آن مراسم زیارت کنم.

إن‌شاءالله همه‌ ما عیدیمان را از مولا امیرالمؤمنین(ع) دریافت کنیم و امیدوارم آن عیدی سعادت دنیا و آخرت، دفع مشکلات، موفقیت دولت جدید، مستدام بودن سایه‌ رهبر معظم انقلاب و خوار و ذلیل شدن دشمنان باشد و إن‌شاءالله ملت شریف ایران و سایر شیعیان جهان به اوج عزت و قدرت برسند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
موسوی جزایری

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha