یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ طبخ غذای علوی در منازل مردم اهواز

حوزه/ طلاب جهادی مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی در روز عید سعید غدیر اقدام به طبخ ۳ هزار پرس غذای گرم و توزیع در مناطق محروم کردند.

خانم حمیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک عید سعید غدیر، با اشاره به اقدامات بانوان طلبه مدرسه علمیه در ایام غدیر، اظهارداشت: اجرای پویش «رزق علوی» در مناطق محروم شهرستان باوی، نخستین اقدام طلاب جهادی مدرسه بود که در آن با طبخ غذای گرم علوی، در این فیض بزرگ آسمانی شرکت کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه هم‌زمان با عید غدیر ۳ هزار وعده غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار شهرستان باوی توسط مبلغین توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، همچنین از تهیه یک سرویس جهیزیه با مشارکت خیرین برای نوعروس نیازمند خبرداد و گفت: بحمدالله هم‌زمان با عید غدیر یک جهیزیه توسط مبلغ جهادگر و فعال این مدرسه جمع‌آوری و به یک زوج جوان بی‌بضاعت در این روز مبارک اهدا شد.

حمیدی اضافه کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در این روز عظیم، می‌توان به برپایی ایستگاه سلامت، اهدا ماسک و ویزیت رایگان بیماران، اشاره کرد.

وی در پایان به برگزاری مسابقه نقاشی - عکاسی و کتاب‌خوانی برای کودکان و نوجوانان با محوریت غدیرخم خبرداد و گفت: برپایی ایستگاه صلواتی، راه‌اندازی کاروان شادی در روز عید غدیر در روستای تلبومه، صلیعه، زویر، جلیعه و ملاثانی توسط مبلغین جهادگر این مدرسه انجام گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha