سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام محمد حسن رستمیان،

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: باید نیروی جوانی در مدیریت ها به کار گرفته شود و بدانیم در موارد لزوم با روحیه جهادی و شور و ذوق جوانی در صحنه می‌توانیم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم و از نقش آفرینی جوانان بهره مند شویم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان، در نخستین خطبه‌های نماز جمعه این هفته به عنوان امام جمعه جدید دامغان، در محل مصلی امام خمینی (ره)، با بیان اینکه همه باید در حد توان قدردان جوانان مومن، انقلابی و پرشور باشیم، افزود: دامغان هسته‌های فرهنگی فعال جوانان را دارد که با جوانان خوش ذوق و با استعداد در حال فعالیت است. 

وی ادامه داد: باید نیروی جوانی در مدیریت ها به کار گرفته شود و بدانیم در موارد لزوم با روحیه جهادی و شور و ذوق جوانی در صحنه می‌توانیم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم و از نقش آفرینی جوانان بهره مند شویم. 

امام جمعه دامغان به سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۵۹ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که از تشکیلات نقش آفرین جامعه است ایجاد شد و در انقلاب اسلامی برای بسیاری از زمان‌های مهم و حساس، حضور مردم در صحنه توسط این شورا رقم خورده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمیان با اشاره به جایگاه دامغان و مردم این شهر اشاره کرد و افزود: دامغان با وجود مردم با صفا، شهری با ظرفیت های فراوان است که باید به این ظرفیت‌ها نگاه ویژه شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۶۰۰ شهید توسط مردم انقلابی و متدین دامغان تقدیم نظام شده است که بدون شک وجود این شهدا سرمایه‌ای برای ما است چرا که طبق گفته قرآن کریم، شهیدان زنده هستند و ما حیات آن‌ها را درک نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمیان تصریح کرد: حجت الاسلام حسینیان، امام جمعه سابق دامغان یکی از روحانیون با کرامت، با صفا، سخاوتمند و منشاء خیر و برکت بود که طی بیش از ۲۳ سال اخیر در سنگر امامت جمعه شهرهای آزادشهر و دامغان فعالیت داشت.

وی خاطرنشان کرد: همه ما قدردان زحمات این روحانی بزرگوار هستیم و باید همه ما حافظ حرمت این فرد باشیم و جایگاه علمی وی به عنوان یک عالم در شهرستان حفظ شود.

بر پایه این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان از بهمن ماه ۹۴ به سمت امامت جمعه دامغان منصوب شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha