سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
محمد حسن رستمیان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان با بیان اینکه امیرالمؤمنین علی (ع) صراط مستقیم هستند، گفت: حرکت در مسیر ولایت عاقبت بخیری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، در جمع مردم دامغان در شهرک ولیعصر (عج) در جشن عید غدیر که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مردم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به فرمایش حضرت رسول اکرم (ص) که فرمودند «عید غدیر با فضیلت ترین عید امت می باشد»، تصریح کرد: سوال این‌هست که چرا پیامبر اکرم (ص) برترین اعیاد معرفی کرده اند و پاسخ آن و دلیل عظمت این عید سعید رسیدن انسان به سعادت و کار است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه ما می توانیم در سایه این عید، از هدف زندگی دور نمانیم برای همین است که امیرالمؤمنین(ع) صراط مستقیم هستند، افزود: پیمودن راه انحرافی هیچ گاه در زندگی ما را به مقصد نمی رساند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان با بیان اینکه ما در زندگی مادی و معنوی نیز باید در مسیر مستقیم‌ حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند اگر از امیرالمؤمنین امام علی (ع) پیروی کنید گمراه ‌نمی شوید. پس عید سعید غدیر یعنی صراط مستقیم ما و راز فضیلت عید این هست که با امام علی(ع) مردم سعادتمند می شوند.

امام جمعه دامغان با اشاره به اهمیت توجه به افزایش جمعیت گفت: یکی از کارهایی که باید در کشور رخ دهد رغبت به فرزند آوری است و مسئله جمعیت مهم است و همه مردم باید در گسترش جمعیت محبین علی(ع) تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha