جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار خادم سید الشهدا

حوزه/ سردار خادم سیدالشهدا گفت: ستایشگران و مداحان اهل‌بیت(ع) تأثیرگذاران معنوی در کشور هستند؛ زیرا ارتباط عمیقی میان اهل‌بیت(ع) و مردم ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا، در نشست فوق‌العاده "الی الحبیب" در خصوص نقش ستایشگری در جامعه گفت: ستایشگران و مداحان اهل‌بیت(ع) تأثیرگذاران معنوی در کشور هستند؛ زیرا ارتباط عمیقی میان اهل‌بیت(ع) و مردم ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای حزب‌الله در فضای مجازی خوب عمل نمی‌کنند، گفت: التهاب فضای مجازی چند وقت اخیر خوزستان توسط نیروهای دشمنان در خارج از کشور صورت گرفت، اما نباید سوء مدیریت‌ها در داخل کشور را فراموش کرد، می‌توانستیم با رهاسازی درست آب پیش از وقوع خشک‌سالی از این فضای ملتهب جلوگیری کرد.

فرمانده قرارگاه کربلا با اعلام این مطلب که خوزستان استان ثروتمندی است، عنوان کرد: شرکت‌های پتروشیمی در استان خوزستان سالانه بیش از ۳هزار میلیارد تومان درآمد دارند، باید مدیریتی در استان باشد که این شرکت‌ها را مجبور کند تا از توان مالی خود برای تأمین آب شرکت استفاده کنند، نه اینکه از یارانه و سهم مردم استفاده کنند.

وی در ادامه به طرح ۵۵۰هزار هکتاری مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این طرح در ابتدا ۲میلیون هکتار بود اما رفته‌رفته کاهش یافت که اکنون تنها ۲۵۰هزار هکتار آن به بهره‌برداری رسیده است، با همین دو مورد می‌توان بیکاری را در استان خوزستان ریشه‌کن کرد.

سردار خادم سیدالشهدا، در پایان به اقدامات این قرارگاه در محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: فنس کشی نخلستان‌ها برای جلوگیری از ورود حیوانات، آب‌رسانی به ۶۰ روستا و آب‌رسانی با تانکر به ۷۰۰ روستا از جمله مهم‌ترین اقدامات این قرارگاه بوده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha