پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه می‌بایست تلاش کنیم تا سیره علوی را در جامعه بسط و گسترش دهیم، گفت: هر کس در مقام و منصبی که دارد چه در حوزه مسئولیتی خود و چه در سطح جامعه می‌بایست تلاش کند تا جامعه‌مان به سمت سیره علوی سوق داده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در دیدار با مسئولان دادگستری استان سمنان، به میزبانی دفتر خود، با بیان اینکه عید غدیر، عید ولایت‌مداری است، تاکید کرد: ولایت امیرالمومنین علی (ع) همچون دژ محکمی است که در روایات متعدد بیان شده و انسان‌ها را از عذاب دور نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه می‌بایست تلاش کنیم تا سیره علوی را در جامعه بسط و گسترش دهیم، افزود: هر کس در مقام و منصبی که دارد چه در حوزه مسئولیتی خود و چه در سطح جامعه می‌بایست تلاش کند تا جامعه‌مان به سمت سیره علوی سوق داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ضرورت اخلاق مداری در سطح جامعه، گفت: باید تلاش کنیم تا فارغ از هر مقام و منصبی که داریم، اخلاق مدار باشیم تا در یاد مردم باقی بمانیم. اخلاق مداری می‌تواند به ما کمک کند تا در کنار مردم بوده و مشکلات شأن را درک کنیم.

آیت الله شاهچراغی رضایتمندی خدا و مردم را محور مسئولیت و منصب‌داری دانست و تاکید کرد: ولایت فقیه در ایران دنباله ولایت امیرالمومنین (ع) است لذا باید همگی ولایت مدار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha