جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی

مجموعه چند منظوره خیر اصفهانی زنده یاد حاج محمود خوروش با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، در آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مجموعه ورزشی چند منظوره خیر اصفهانی زنده یاد حاج محمود خوروش، شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه  در کاشان، جمعی از روحانیون و مسئولین، به بهره برداری رسید.

ساختمان این مجموعه ورزشی با هزینه پنج میلیارد تومانی شرکت فولاد کویر آران و بیدگل، در زمینی به مساحت حدود ۱۹۰۰ مترمربع در ۲ طبقه با زیربنای ۲۰۰ مترمربع شامل رخت کن، سوئیت، سرویس‌های بهداشتی و فضایی برای استفاده  پزشکی و امور فرهنگی است.
 نماینده ولی فقیه در کاشان در این مراسم با اشاره به نقش خیرین در توسعه فضاهای علمی، آموزش و ورزشی اظهار داشت: هدایت سرمایه به سمت تولید، توسعه صنایع و به دنبال آن ایجاد اشتغال یک عمل خداپسندانه است.
آیت‌الله سلیمانی، به نقش خانواده خیر خوروش در انجام کارهای عام المنفعه، افزود: خاندان خوروش با هدایت سرمایه خود در راستای توسعه صنعت و سرمایه گذاری در کویر آران و بیدگل توانسته آنجا را به بهشت تولید و ایجاد اشتغال و توسعه پایدار تبدیل کند که جای تقدیر فراوان دارد.
امام جمعه کاشان یاد آورد: این خاندان گرانقدر در سال های اخیر در زمینه های مختلف توسعه فرهنگی و ورزشی منطقه، کمک های خیلی خوبی داشتند که ساخت و بهره برداری از ورزشگاه چند منظوره ورزشی در یکی از محلات دار الشهدای  آران و بیدگل نمونه ای از کارهای خیرخواهانه این خانواده می باشد .
وی اظهار کرد: در کشور ما تعداد زیادی از ثروتمندان سرمایه خود را برای سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر یا به خرید سکه، ارز، زمین و مسکن و دلال بازی هدایت می کنند که کار صحیحی نیست.
امام جمعه کاشان با بیان اینکه بلوکه کردن سرمایه در بانک برای دریافت سود هم کار صحیحی نیست، افزود: تنها هدایت سرمایه به تولید و ایجاد اشتغال قابل تحسین و رضای خدا را به همراه دارد که نمونه آن همین ساخت و توسعه مجتمع فولاد کویر است.
مدیرعامل مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل نیز با ارائه گزارش از فعالیت ها اظهار داشت : این مجتمع با تولید افزون بر یک میلیون تن محصولات فولادی در سال، بزرگترین تولیدکننده میلگردهای کلاف مورد مصرف در طیف وسیعی از صنایع پایین دستی در ایران است.
احمد خوروش خاطرنشان کرد: مجتمع فولاد کویر با تکیه بر توان داخلی متخصصان جوان توانسته است با ورود به بازارهای صادراتی در کشورهای همسایه، حوزه خلیج فارس، اروپا و قاره آفریقا به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه صادرات مطرح شود.
انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha