جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه عکس حرم

حوزه/ نمایشگاه عکس نوشت «شیخ فضل الله نوری» به مناسبت سالگرد شهادت این عالم مجاهد در صحن صاحب الزمان(عج) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت اداره خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت سالگرد شهادت شیخ فضل الله نوری نمایشگاه عکسی با محوریت پرداختن به این شهید در صحن صاحب الزمان(عج) حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده است.

این نمایشگاه با ۱۱ عکس نوشته در موضوعات امام خمینی(ره) و شیخ شهید، شعار تهذیب و اصلاح در مجلس، عدالتخانه و مهار شاه و دولت، ترور شیخ، هجرت شیخ فضل الله به تهران، سال‌های مشروطه، تشبیه تهران به کوفه، شهادت شیخ، حیات و ممات شیخ شهید و تأثیر نظریه نظارت فقها بر مصوبات مجلس در پیروزی انقلاب اسلامی است.

بر اساس، به مناسبت سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری، یک مستند از زندگی نامه این شهید مجاهد در مقبره ایشان به نمایش درخواهد آمد.

به منظور بزرگداشت این شهید مجتهد مجاهد تصویر ایشان در تلویزیون‌های شهری صحن امام رضا علیه السلام و صحن صاحب الزمان(عج) به نمایش در خواهد آمد و زندگی نامه این شهید در صفحات اختصاصی حرم مطهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد.

گفتنی است: مقبره شهید شیخ فضل الله نوری در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها جنب درب سه واقع شده است و عموم مردم می‌توانند در مقبره این شهید حضور یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha