جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان طلبه رشت

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه زینبیه رشت گفت: حضور طلاب در مکان‌های عمومی و همچنین استفاده از زبان هنر به منظور نزدیک کردن مفاهیم دینی به ذهن مخاطب باید بیشتر مورد توجه طلاب و مدارس علمیه قرار گیرد.

خانم مهری نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در گیلان، با تبریک اعیاد و مناسبت های میلاد ائمه اطهار علیهم السلام در ذی الحجه، اظهار داشت: بانوان طلبه مدرسه علمیه زینبیه از فرصت این ماه پربرکت برای انجام امور فرهنگی متعدد در فضای مجازی و حقیقی استفاده کردند.

وی یکی از برنامه های فرهنگی را توزیع بسته‌های فرهنگی خطبه غدیر در سطح شهر رشت توسط کادر و طلاب این مدرسه اعلام کرد و افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی وسیع از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی برای سست‌کردن اعتقادات مذهبی مردم به خصوص جوانان، حضور مستمر و پویای طلاب در میان مردم برای تبلیغ چهره‌به‌چهره‌ شعائر دینی از ضرورت بالایی برخوردار است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه زینبیه رشت  تصریح  کرد: به‌منظور تبلیغ خطبه غدیر، طلاب با مراجعه به بوستان‌های شهر رشت و ایستگاه‌های صلواتی از معارف والای خطبه غدیر در میان اقشار مختلف مردم گفتند و تبلیغ کردند.

خانم مهری نیا گفت: کادر و طلاب این مدرسه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته اقدام به پخش بسته‌های فرهنگی در سطح شهر رشت نمودند که شامل بخش‌هایی از خطبه غدیر به عنوان رزق فرهنگی و مسابقه نقاشی‌ مجازی عید غدیر برای کودکان بود.

وی خاطر نشان کرد: بازخورد اقشار مختلف مردم از این کار فرهنگی نشانگر این مطلب است که حضور طلاب در مکان‌های عمومی و همچنین استفاده از زیبایی‌های بصری و زبان هنر به منظور نزدیک کردن مفاهیم دینی به ذهن مخاطب باید بیشتر مورد توجه طلاب و مدارس علمیه قرار گیرد تا تأثیر فعالیت‌های تبلیغی بر عموم مردم بالاخص کودکان و جوانان افزایش یابد.

بانوان طلبه رشت از هنر برای انتقال مفاهیم دینی استفاده می کنند

بانوان طلبه رشت از هنر برای انتقال مفاهیم دینی استفاده می کنند

بانوان طلبه رشت از هنر برای انتقال مفاهیم دینی استفاده می کنند

بانوان طلبه رشت از هنر برای انتقال مفاهیم دینی استفاده می کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha