پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ گردهمایی هییات مذهبی کاشان با حضور آیت الله سلیمانی

حوزه / با حضور نمایده ولی فقیه در کاشان، همایش خادمین و مسئولان هیئات مذهبی این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی، در آستان مقدس امام زاده هادی(ع) فین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مجتبی رضا زاده، مسئول شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان، شب گذشته در همایش خادمین و مسئولان هیئات مذهبی این شهرستان در آستان مقدس امام زاده هادی(ع) فین با تسلیت فرار سیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع)، اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کرونایی، تابع دستورات مسئولان بهداشت و درمان هستیم.

وی، با تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم سوگواری امام حسین (ع)، گفت: امیدواریم با همکاری، وحدت و همدلی هیئات مذهبی کاشان و عمل به دستورالعمل های ستاد کرونا، محرم پرشوری را در دارالمومنین داشته باشیم.

رضا زاده ادامه داد: از هیئات مذهبی کاشان انتظار داریم با نصب پرچم و بیرق های عزاداری سیدالشهدا(ع) در مساجد، حسینیه ها، تکایا و معابر و محتوا سازی در فضای مجازی فضای شهر را محرمی کنند.

مسئول شورای مرکزی هییات مذهبی کاشان با تاکید بر سلامت محور بودن مراسم های سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، گفت: برنامه های هیئات با رعایت کلیه جوانب  بهداشتی و امنیتی، سلامت محور باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha