شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امامی

حوزه/ حجت الاسلام حبیبی گفت: با روی کار آمدن دولت جدید نباید خیال کنیم که همه مشکلات کشور حل شده و از همراهی با دولت و کمک به مردم محروم کنار بکشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از ارومیه، حجت الاسلام حسین حبیبی عصر دوشنبه در جلسه اعضای مجموعه جهادگران فاطمی ارومیه که در حسینیه مسجد رضاآباد ارومیه برگزار شد با بیان این که توصیه های قرآن کریم و روایات ائمه معصومین(ع) وحدت و همگرایی مؤمنین است، اظهار داشت: همگرایی و وحدت امت موجب نزول برکات الهی خواهد شد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره ) به عنوان کسی که خود را وقف اسلام کرده بود، باید الگوی جریان انقلابی کشور باشد، چرا که تمام حرکات و موضع گیری های ایشان برای خدا بود و اگر انسان خود را وقف الهی کند خداوند در رفتارهای او متجلی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با دولت، به مسئله عبرت گرفتن از مسائل جاری اشاره کردند و فرمودند، در این دولت اعتماد به غرب باید عبرت باشد.

وی با بیان این که اگر دولت دوازدهم از روز اول دشمن شناسی قوی داشت در دام این مشکلات گرفتار نمی شد و لازم است مردم دشمن شناسی خود را تقویت کنند، گفت: در هشت سال گذشته به دلیل فشارهای ناشی از بی تدبیری، برای مردم بار دیگر دفاع مقدس متجلی شد و وقتی مردم نظام را در خطر دیدند و وجود مشکلات معیشتی را مشاهده کردند به میدان آمده و به هموطنان خود کمک کردند و انقلاب را در مقابل دشمنان یاری کردند.

حجت الاسلام حبیبی اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت جدید نباید خیال کنیم که همه مشکلات کشور حل شده و از همراهی با دولت و کمک به مردم محروم کنار بکشیم. لازم است مطالبه های حق گرایانه خود را ادامه بدهیم که این امر موجب تقویت نظام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha