سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امامی

حوزه/ عضو هیئت علمی موسسه حکمت و فلسفه ایران گفت: امروز با دشمن در کف خیابان ها در حال مبارزه هستیم و این امر نیاز به کار کارشناسی و تحلیل و بررسی هم ندارد و همه مردم می توانند با قدم زدن در خیابان ها حضور دشمن در کف میدان را مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از ارومیه، حجت الاسلام سیداحمد غفاری قره باغی، عصر دوشنبه در جلسه اعضای مجموعه جهادگران فاطمی ارومیه که در حسینیه مسجد رضاآباد این شهر برگزار شد ، با اشاره به تهاجم فرهنگی، اظهار داشت: با توجه به گستردگی تهاجم دشمنان در عرصه های نرم و فرهنگی لازم است همه فعالان فرهنگی با همراهی مجموعه ها و نهادهای حاکمیتی و دولتی مقابل این حملات ایستادگی کنند.

وی در ادامه به مسئله جمعیت در کشور اشاره کرد و افزود: مسئله جمعیت یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری است. کاهش نسل علوی موجب از بین رفتن هویت دینی خواهد شد و  نباید اجازه داد صحنه فرهنگی شهر از دست برود و برنامه های موقتی و مقطعی هم این درد را درمان نمی کند.

عضو هیئت علمی موسسه حکمت و فلسفه ایران گفت: امروز با دشمن در کف خیابان ها در حال مبارزه هستیم و این امر نیاز به کار کارشناسی و تحلیل و بررسی هم ندارد و همه مردم می توانند با قدم زدن در خیابان ها حضور دشمن در کف میدان را مشاهده کنند، البته نمی خواهم ناامید کنم، اما لازم است همه توان خود را برای حفظ هویت دینی و ملی شهرمان و تاریخ و فرهنگ دینی به کار بگیریم.

وی در ادامه به اتمام سند ملی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت اشاره کرد و بیان داشت: سند ملی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت آماده شده است و ان شاءالله در ماه های آتی توسط رهبر انقلاب ابلاغ خواهد شد و با توجه به این که این سند یک بُرش کشوری است، لازم است سازمان های فرهنگی با همراهی نخبگان استانی، نمونه استانی آن را تهیه و سازمان های متولی را مامور اجرا کنند.

مسئول گروه جهادی جهادگران فاطمی در ادامه به علت نام گذاری این مجموعه به اسم مبارک حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و اضافه کرد: در همه هجمه هایی که علیه امیرالمؤمنین (ع) می شد، حضرت زهرا (س) به عنوان مدافع ولایت از حضرت علی (ع) دفاع می کرد و امروز همین خط و مشی به عنوان الگوی جهادگران فاطمی است و باید منویات رهبری و کارهای زمین مانده بدون هیچ چشم داشت و توقعی، توسط این مجموعه مردمی عملیاتی و اجرا شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha