دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 971410
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
نشست شورای عالی ستایشگران خوزستان

حوزه/ نشست شورای عالی ستایشگران خوزستان در آستانه ماه محرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست شورای عالی ستایشگری استان در آستانه ماه محرم‌الحرام، مورخ ۱۲ مردادماه با حضور کلیه اعضاء و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این نشست که حاج صادق آهنگران به‌عنوان یادگار ماندگار دوران ۸ سال جنگ تحمیلی و حاج حسین آل مبارک به‌عنوان پیشکسوت عرصه ستایشگری نیز حضور داشتند، مطالب و نکات مهمی در خصوص مسائل راهبردی حوزه ستایشگری در سطح استان خوزستان موردبررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

توجه جدی به نوجوانان و استعدادیابی آن‌ها برای حداقل یک دهه آینده در عرصه ستایشگری و لزوم توجه به شاعران آئینی و اتصال و ارتباط هر چه بیشتر ستایشگران و شعرای آئینی از مسائلی بود که در این نشست مورد تأکید و هم‌اندیشی حاضرین قرار گرفت.

گفتنی است این شورا که عالی‌ترین شورای سیاست‌گذاری  جامعه ستایشگری در استان خوزستان محسوب می‌شود، مدت یک سال است که فعالیت خود را آغاز نموده و علاوه بر برگزاری نشست‌ها و جلسات فصلی، بالاترین مرجع سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در جهت ارتقاء سطح مداحان و ستایشگران در استان خوزستان می‌باشد.

در پایان این نشست حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، از افتتاح اولین کتابخانه‌ی مداحان و ستایشگران در خانه مداحان استان خوزستان در طی ماه‌های آینده خبر داد.

نشست شورای عالی ستایشگران خوزستان برگزار شد


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha