جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انعقاد تفاهم نامه فنی و حرفه‌ای قم با جامعه المصطفی العالمیه

حوزه/ اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با موسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعة المصطفی العالمیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  با هدف هماهنگی در امر سیاستگذاری، تقویت و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و زمینه سازی برای مهارت آموزی طلاب سایر کشور ها تفاهم نامه همکاری و همیاری مشترک بین موسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعه المصطفی العالمیه و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم منعقد گردید.
 

بر اساس این گزارش: در این تفاهم نامه که با امضای محمود تقی پور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و حجت الاسلام محمود احمدی میانجی رئیس موسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعه المصطفی العالمیه رسید، توانمندسازی طلاب غیر ایرانی با آموزش های مهارتی بر اساس استاندارد ها و شایستگی های آموزشی و شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می پذیرد.


در این تفاهم نامه که بر اساس آن گروه‌های هدف موسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعه المصطفی العالمیه از آموزشهای مهارتی بهره مند می گردند امکان بهره گیری از متخصصان و صاحبنظران معرفی شده از سوی موسسه در اجرای آموزش ها و آزمون عملی فراگیران نیز بر اساس ضوابط فراهم گردیده است.

 خاطرنشان می‌شود: این تفاهم‌نامه شامل 7 ماده و ۳۱ بند و ۱ تبصره بوده و از تاریخ انعقاد به مدت سه سال دارای اعتبار می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha