چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عزت زمانی

حوزه/معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، دوازدهم مردادماه در برنامه " تهران ۲۰"، به بررسی شرایط برگزاری مراسم هیئت های مذهبی در ماه محرم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، حجت الاسلام رضا عزت زمانی، در برنامه " تهران ۲۰" با اشاره به عملکرد خوب مجموعه های مذهبی در ایام کرونا بیان کرد:  دستورالعمل های برگزاری مراسم محرم و صفر تصویب شده و اکنون در جلسات کارشناسی در حال بررسی هستیم.


وی افزود: مراسم مذهبی ماه محرم تعطیل نمی‌شود اما پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله با یک چهارم ظرفیت، زدن ماسک، ضد عفونی کردن محیط و هم چنین شرکت نکردن افرادی که علائم دارند باید در آن رعایت شود.


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: پروتکل های بهداشتی یک ضوابط نظارتی دارند که قبل‌تر هم اعلام شده، راه های ارتباطی مردم با مجموعه های نظارتی و بهداشتی ما هم وجود دارد، هرجایی ضوابط رعایت نشد یا نیاز به تذکر و گفت و گو داشت دوستان ما ورود کردند و مسائل را حل کردند.


حجت الاسلام عزت زمانی در آخر گفت: منتظر هستیم وزارت کشور دستورالعمل های بهداشتی را ابلاغ کند و به دست مجموعه ها و هیئت های مذهبی برسانیم، اگر ستاد کرونا اعلام کند که هیئت ها باید تعطیل باشند، هیئتی ها تابع قانون هستند، اما تا به امروز بر اساس برررسی ها اعلام شده مراسم هیئت های مذهبی در محرم و صفر، با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha