جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 971564
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
بنیاد مکتب حاج قاسم

حوزه/ مسئول بنیاد مکتب حاج قاسم در خوزستان گفت: همانگونه که حاج قاسم سلیمانی پای کار مردم خوزستان بودند و در حوادثی مثل سیل شخصا و به صورت میدانی برای مردم وقت می‌گذاشتند، امروز نیز بنیاد مکتب حاج قاسم به همان صورت پای کار خوزستان آمده است.

اسماعیل معنوی، مسئول بنیاد مکتب حاج قاسم خوزستان، در گفت‌وگو با رسانه‌ها، در رابطه با فعالیت‌های این مکتب در استان اظهار کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با پیگیری و پیشنهاد خانواده‌ی شهید سلیمانی و بنیاد مکتب حاج قاسم و همچنین پیگیری رئیس کمیته امداد کشور مصوب شد تا در مناطق محروم و دچار تنش‌آبی خوزستان اجرا شود.

وی افزود: بخشی از این طرح، توزیع دو هزار مخزن آب در مناطق دچار تنش آبی است. البته این طرح تا پایان سال تداوم خواهد یافت و اقدامات انجام شده نیز طی افتتاحیه‌ای طرح توسط رئیس کمیته امداد توضیح داده شد.

مسئول بنیاد مکتب حاج قاسم خوزستان عنوان کرد: مدیران و دستگاه‌های اجرایی ما إن‌شاءالله با اتکا به منش و مکتب حاج قاسم به گونه‌ای عمل کنند که ضمن برطرف شدن مشکلات مردم، زمینه‌ ایجاد محرومیت نیز به کلی از بین برود.

وی افزود: ان‌شاءالله به جایی برسیم که نیازمند فعالیت‌های حمایتی این‌چنینی نباشیم و شاهد رفع کامل مشکلات مردم مناطق خوزستان شویم.

معنوی گفت: همانگونه که حاج قاسم سلیمانی پای کار مردم خوزستان بودند و در حوادثی مثل سیل شخصا و به صورت میدانی برای مردم وقت می‌گذاشتند امروز نیز بنیاد مکتب حاج قاسم که وظیفه حفظ و نشر ارزش‌ها و آرمان‌های شهید سلیمانی را به عهده دارد به همان صورت پای کار خوزستان آمده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha