پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
العمل

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین ضمن محکومیت اعدام ظالمانه شهید "احمد بن سعید الجنبی" اعلام کرد: اعدام های ظالمانه آل سعود نسبت به سال گذشته ۶۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، دستگاه قضایی سعودی "احمد بن سعید الجنبی جوان عربستانی" را اعدام کرد و ده ها محکوم دیگر منتظر اجرای حکم هستند. روز سه شنبه  ۳ اوت رژیم آل سعود حکم اعدام احمد بن سعید الجنبی را اجرا کرد.

شهید الجنبی مانند سایر شهروندانی که حقوق خود را برای عدالت و شهروندی برابر مطالبه می کنند، متهم به اتهامات واهی و ساختگی آن هم  به منظور توجیه حکم اعدام شد. مشهور است که شهید احمد بن سعید الجنبی معلمی بود که به دلیل دفاع از آزادی عقیده و عبادت بر اساس مذهب اهل بیت (علیهم السلام ) به ناحق از شغل خود اخراج شد و پس از آن به خاطر همین پرونده زندانی و محاکمه و حکم اعدام علیه او صادر شد.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین اعلام کرد: ما بسیار نگران و مظنون هستیم؛ چرا که رژیم آل سعود در مورد پرونده بازداشت شدگان بسیار محرمانه همراه با رعب و وحشت آشکار در جامعه و میان خانواده ها عمل می کند و پنهان کاری بسیاری در زمینه اطلاعات زندانیان ، پرونده های آنها، اتهامات و هر اتفاقی که درزندان ها و دادگاه ها  در جریان است ، انجام می دهد.

با اجرای آخرین حکم اعدام (اعدام به عنوان مجازات) ، تعداد احکام اجرا شده از ژانویه تا ۳ آگوست ۲۰۲۱ میلادی به ۴۲ مورد رسیده است که ۶۸ درصد نسبت به سال افزایش وحشتناک داشته است.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین، این حکم ظالمانه و تمامی احکام اعدام صادره از دادگاههای غیر قانونی که معیارهای کامل عدالت و دعاوی بی طرفانه و پاک را ندارند و کلیه دادگاههای وابسته به دولتهای غیر قانونی  را محکوم می کند.

اعدام های ظالمانه آل سعود نسبت به سال گذشته ۶۸ درصد افزایش داشته است

همچنین تمامی احکام اعدام صادره در حق شهروندان بی گناه که جرمشان مطالبه حقوق عادلانه و قانونی در زندگی عزتمندانه، با کرامت، آزادی و عدالت است، احکام غیر قانونی می داند، که اجرای آن مجاز نیست و بایستی تمام آزادگان جهان و تمام شهروندان آزاده و شریف در برابر آن بایستند تا افراد بی گناه را از ظلم و وحشی گری این دادگاه ها نجات دهند.

در پایان این بیانیه جمعیت العمل الاسلامی بحرین اعلام کرد ما همچنین نگرانی عمیق خود را در مورد اجرای احکام صادر شده علیه ده ها شهروند دیگر ابراز می کنیم و امیدواریم که آن احکام فوراً لغو شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha