شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه استان سمنان، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان» را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه‌ علمیه استان سمنان، با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان» را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ(سوره جمعه/آیه۴)

سرور گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی (مدظله العالی)

انتصاب حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان که نشان از شایستگی شما در مسیر خدمت صادقانه به اسلام و انقلاب اسلامی دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کنم. استان سمنان مهد علما ، فرهیختگان و دار المومنینی است که در طول چهل ساله انقلاب اسلامی وفاداری خود به آرمان های امام راحل و نیز ولایت مداری خویش نسبت به خلف صالح امام امت ، مقام معظم رهبری ، امام خامنه ای را در صحنه های گوناگون به بهترین شکل به  نمایش گذاشته است.

به یقین اعتماد ولی امر مسلمین جهان به شما که در سایه  مجاهدت‌های بی وقفه حضرت عالی درعرصه علم و انقلاب بویژه جانبازی در دوران دفاع مقدس و تعلق شما به شهدا بعنوان برادر شهید  سرمایه ارزشمندی است که نوید بخش آینده ای روشن و پویا در خدمت به آحاد مردم استان و کسب رضایت خدای متعال و حضرت ولیعصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف می باشد.

اینجانب و همه همکاران در حوزه علمیه استان و همچنین جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی استان سمنان  جهت پیشبرد اهداف این جایگاه در کنار شما خواهیم بود. ان شاءالله

از خداوند متعال رجای واثق دارم دراین مسئولیت خطیر بعنوان خادمی دلسوز و ولایتمدار و برخوردار از تجربه گرانسنگ بیش از پیش موفق باشید.

محمد حسن رستمیان

مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان

دبیر جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha