پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تکریم آیت الله شاهچراغی و معارفه حجت الاسلام والمسلمین مطیعی؛

حوزه/ آیت الله شاهچراغی همواره با حمایت ها و هدایت های خود در این شرایط سخت جنگ اقتصادی ، تحریم و کرونا از مدیران حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با بزرگداشت شخصیت و اخلاق آیت الله شاهچراغی گفت:  آیت الله شاهچراغی همواره با حمایت ها و هدایت های خود در این شرایط سخت جنگ اقتصادی ، تحریم و کرونا از مدیران حمایت کردند.

حجت الاسلام امینی، امام جمعه شاهرود هم به نمایندگی از امامان جمعه استان سمنان، منش و مردم داری آیت الله شاهچراغی را الگوی ائمه جمعه بیان کرد و گفت: یکی از شرافتمندانه‌ترین خدمت‌ها، خدمت در سنگر نماز جمعه است و آیت الله شاهچراغی مصداق تلاش خالصانه در این سنگر است.

وی افزود: زهد، اخلاص، پاکی، سلامت نفس، دعوت به وحدت از ویژگی‌های منحصر به فرد آیت االله شاهچراغی است.

حجت الاسلام امینی تاکید کرد: تعهد می‌کنیم برای تحقق اهداف والای میهن اسلامی از حجت الاسلام مطیعی که مورد اعتماد رهبری هم هستند حمایت کنیم.

آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان نیز با قدردانی از پیام محبت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی،  گفت: حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده جدید، ولی فقیه در استان سمنان به خوش نامی می‌شناسم و همواره از وی حمایت و پشتیبانی می‌کنم.

وی تاکید کرد: از همه ائمه جمعه و مسئولان و مردم می‌خواهم همان محبتی که در این ۴۲ سال به بنده داشتند به حجت الاسلام والمسلمین مطیعی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور  هم با تکریم آیت الله شاهچراغی، گفت: حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تواضع و سوابق جهادی متعددی دارد و منشا خیر و برکت برای استان سمنان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha