جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 971685
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
انتصاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس طی احکام جداگانه ای حجج اسلام توانی و فقیهی امین را به عنوان مسئول امور طلاب و دانش آموختگان و مسئول دفتر مدیریت حوزه استان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه استان فارس طی احکام جداگانه ای حجج اسلام توانی و فقیهی امین را به عنوان مسئولان امور طلاب و دانش آموختگان و دفتر مدیریت حوزه استان منصوب کرد.

متن حکم مسئول جدید واحد امور طلاب و دانش آموختگان:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز و پرتلاش جناب حجة الاسلام آقای مسعود توانی دامت توفیقاته

سلام علیکم

ضمن تبریک ایام فرخنده اعیاد ولایت و امامت و با مدد از آستان ملکوتی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و با توجه به مراتب فضل، تعهد، توانمندی، دلسوزی و پیگیری مشکلات طلاب، شما را با حفظ سمت به سرپرستی واحد امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان فارس منصوب می کنم.

امید آنکه با ارتباط مستمر با مسئولان محترم امور طلاب حوزه های علمیه و تعامل سازنده با نهادهای مختلف حاکمیتی در استان و استفاده از ظرفیت خیّرین گام های بلندی در ایجاد ظرفیت های خدمت رسانی به طلاب و اساتید گرانقدر حوزه علمیه استان فارس برداشته شود.

فعال کردن ظرفیت هایی چون مرکز رشد و نوآوری حوزه علمیه، کانون های دانش آموختگان حوزه علمیه استان، ارتقای بخش سلامت طلاب و روحانیون و پیگیری مشکلات معیشتی طلاب از اولویت های امور طلاب و دانش آموختگان در این دوره می باشد.

لازم است از زحمات جناب حجه الاسلام آقای فقیهی امین در طول دوران خدمت در این سنگر قدردانی ویژه نمایم .

دوام توفیقات شما را در خدمت به اردوگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از خداوند متعال خواستارم.

متن حکم مسئول دفتر مدیریت حوزه علمیه استان فارس:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز جناب حجه الاسلام آقای محمد فقیهی امین دامت توفیقاته

سلام علیکم

ضمن تبریک ایام فرخنده اعیاد ولایت و امامت و با مدد از آستان ملکوتی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و با توجه به مراتب تجربه، تعهد و حسن خلق شما را به عنوان مسئول دفتر مدیریت حوزه علمیه استان فارس منصوب می کنم.

سامان دهی امور دفتری، انضباط و سرعت عمل در پیگیری های مربوطه، تعامل سازنده با علمای اعلام، مدیران و اساتید محترم و طلاب عزیز و همچنین پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع از اولویت ها می باشد.

در ضمن لازم است از تلاش های شبانه روزی جناب حجه الاسلام آقای توانی که با حضور خود در این سنگر شتاب بیشتری به حرکت حوزه علمیه استان بخشیدند خالصانه تشکر نمایم.

دوام توفیقات شما را در خدمت به اردوگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از خداوند متعال خواستارم .

مدیر حوزه علمیه استان فارس

محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha