پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 971737
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
شعبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه غدیر هنوز هم مظلوم است، گفت: ستاد مردمی نه تنها برای غدیر که باید برای تمامی اعیاد همچون اعیاد شعبانیه و دیگر ایام اقدام به تشکیل جبهه واحد کند و به صورت سالیانه مشغول فعالیت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، عصر امروز در مراسم تقدیر از فعالان ستاد مردمی غدیر، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ غدیر، اظهار داشت: مجموعه اقداماتی که امسال شاهد آن بودیم بسیار متفاوت با سال‌های گذشته بود به نحوی که مراسم‌ها به جای برگزاری در داخل هیئت‌ها و مساجد، وارد عرصه خیابانی و بازار شده بودند.

وی با تاکید بر اینکه این ستاد باید برای برگزاری مراسم‌ در مناسبت‌های مختلف در طول سال حفظ و تقویت شود، گفت: می‌توان با ایجاد چارتی تشکیلاتی و معرفی وظایف هر یک از اعضا، از طریق این ستاد، از ظرفیت‌های مردمی به نحو احسن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال ایده‌های نو برای سال‌های آینده باشیم، یادآور شد: لازم است تا افرادی در ستاد اقدام به طراحی و ایده پردازی برای سال آینده کنند تا علاوه بر طرح‌های امسال برای سال‌های آینده در برگزاری مراسم شاهد رونق و توسعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای حذف نام علی(ع) ۷۰ سال کودکان با لعن بر علی(ع) تربیت شدند، گفت: در مقابل این حرکت شیطانی باید یک حرکت ادبی، ولایی و رحمانی انجام دهیم و امیرالمومنین(ع) را به عالم معرفی کنیم.

وی افزود: دوستان علی(ع) فضائل حضرت را از روی ترس بیان نکردند و دشمنان هم به خاطر بغض و کینه‌ مانع از بیان فضائل حضرت شدند، اما امروز می‌بینیم که  فضائل امیرالمومنین(ع) عالم گیر شده است.

وی با بیان اینکه غدیر هنوز هم مظلوم است، خاطر نشان کرد: ستاد مردمی نه تنها برای غدیر که باید برای تمامی اعیاد همچون اعیاد شعبانیه و دیگر ایام اقدام به تشکیل جبهه واحد کند و به صورت سالیانه مشغول فعالیت باشد.

در شروع این مراسم مهدی صلواتیان دبیر ستاد مردمی غدیر استان با تقدیر از همه گروه‌های مردمی، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط ستاد مردمی ارائه کرد.

در پایان نیز با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان از فعالان عرصه ترویج غدیر تقدیر به عمل آورده شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha