جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریک امام جمعه مهدیشهر به نماینده جدید ولی فقیه

حوزه/ امام جمعه مهدیشهر، با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان» را تبریک گفت و از خدمات آیت الله شاهچراغی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدیشهر، با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان» را تبریک گفت و از خدمات آیت الله شاهچراغی هم تجلیل کرد:

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان سمنان

با سلام و تحیات؛

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امامت جمعه شهرستان سمنان از سوی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، علم و تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

و از خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راستای منویات مقام عظمای ولایت در خدمت جهادی به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی و شهیدپرور استان سمنان خواهانم.

تجلیل از خدمات آیت الله شاهچراغی:

حجت الاسلام بارانی همچنین در پیامی از ۴۲ سال خدمت صادقانه آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان قدردانی کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی (دامت برکاته)

با سلام و درود؛

تلاش های صادقانه و خالصانه حضرتعالی در طول حضور پر برکتتان در دوران نمایندگی ولایت فقیه در استان سمنان و امامت جمعه شهرستان سمنان آیینه صداقت، محبت، معرفت و تعهد نسبت به اسلام و انقلاب است؛ نتیجه بذر کوشش و زحمات شما در این استان درخت معنویت و معرفتی است که در دل مومنان راستین این استان به بار نشسته است و از این پس نیز مردم این استان از این درخت پربرکت برداشت خواهند کرد.

چه غرور آفرین است برای مردم این استان حضور عالم وارسته ای همچون حضرتعالی که در کمال صداقت، محبت و معرفت بیش از چهار دهه از زندگی خود را در سنگر خدمت به مردم استان گذرانیده و در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از هیچ خدمتی دریغ ننموده اید.

بدین وسیله از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر و اثر گذار حضرتعالی و همچنین حمایت های مشفقانه در استان سمنان  تقدیر و تشکر نموده  و توفیقات روز افزون، سلامتی و سربلندی تان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha