شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مطیعی

حوزه/ فرمانده سپاه استان سمنان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان» را تبریک گفتند و از آیت الله شاهچراغی تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان و حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، طی پیام مشترکی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان» را تبریک گفتند و از خدمات صادقانه آیت الله شاهچراغی تقدیر کردند.

متن پیام تبریک به امام جمعه جدید سمنان:

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی دامت توفیقاته

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته و بحق جنابعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان ولایت مدار سمنان و امامت جمعه مرکز استان از سوی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همچنین نشان از شایستگی و توانمندی علمی و عملی و اخلاقی و پایگاه رفیع اجتماعی وفرهنگی حضرتعالی دارد بارقه امید را در قلوب مومنین و دلسوزان سمنانی زنده کرده است.

ضمن سپاس و قدردانی از مقتدا و رهبر فرزانه انقلاب و ابراز تبریک صمیمانه، سلامتی و عافیت مدام برای حضرتعالی و عزت و سربلندی برای سمنان ولایی و میهن اسلامی را از درگاه قادر لایزال مسئلت می نمایم.

تقدیر از آیت الله شاهچراغی:

محضر مبارک آیت الله شاهچراغی دامت برکاته

بر اساس کلام حکیمانه معروف من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق از شما به پاس خدمات صادقانه و خالصانه تشکر نموده و از خدای بزرگ  سلامت و صحت و عافیت شما و را خواستار و امیداوریم پیوسته در مسیر آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهیدان سرافراز وطن  که ناظر بر اعمال یکایک ما بوده و هستند همچون گذشته گام برداشته و لباس خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف خدمت به امت خداجو و انقلابی این سرزمین بر اندامتان آراسته و پیوسته مشمول توفیقات حضرت جل و علا قرار داشته باشید. ان شاءالله

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha