چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 971822
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
انا لله و انا علیه راجعون
مادر شهید

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از آسمانی شدن مادر شهیدان رحمانی خبر داد.

سرهنگ ذوالفقاری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، درگذشت مادر سردار شهید «رضا رحمانی» و شهید «محمدرضا رحمانی» و جانبازان هشت سال دفاع مقدس «لطفعلی و قنبرعلی رحمانی» را تسلیت گفت.


بسم الله الرحمن ارحیم
کشور سرافراز و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، همه عظمت و آرامش و آسایش امروز خود را مدیون صبر و مقاومت دریادلانی است که در پیروی از اهل بیت پیامبر به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اطاعت از امام خمینی (ره) تفسیرگر واقعی واژه ایثار و ازخودگذشتگی شده‌اند.

بدون تردید حماسه فداکاری و ایثارگری‌هایشان در ذهن، باور و رفتار مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و مانند چشمه‌ای جوشان از یک دریای بی‌کران در مسیر زمان، همه نسل‌های تشنه حقیقت را سیراب نموده و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.

اینجانب درگذشت اسوه صبر و مقاومت حاجیه خانم «نیازی» مادر شهیدان «رضا و محمدرضا رحمانی» و جانبازان هشت سال دفاع مقدس «لطفعلی و قنبرعلی رحمانی» را به خانواده محترم شهیدان رحمانی و مردم ولایت‌مدار استان چهارمحال و بختیاری تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش در سرای باقی را مسألت دارم.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha