دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آغاز به کار رسمی جامعه وعاظ ولایی در خوزستان

حوزه/ جامعه وعاظ ولایی خوزستان در آستانه ماه محرم‌الحرام با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و دیگر علمای استان رسماً کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین آغاز به کار جامعه وعاظ ولایی خوزستان در آستانه ماه محرم‌الحرام با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و همچنین علما، فضلا، مسئولین حوزوی و... در مجتمع فجر امام خامنه‌ای اهواز برگزار شد.

جامعه وعاظ ولایی خوزستان که زیر نظر نماینده ولی‌فقیه در استان فعالیت می‌کنند، به‌طور رسمی طی آیینی کار خود که همان تبلیغ شریعت اسلام و معارف ناب حسینی است را آغاز کردند.

همچنین در این آیین با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، همراه بود پیرامون تبلیغ و موعظه در آستانه این ماه عزاداری و پیوند مسائل روز جامعه با منبرها تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است، در این مراسم حجت‌الاسلام پیام مهرانیان، طی حکمی از سوی نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به مدت دو سال به‌عنوان مسئول جامعه وعاظ ولایی استان خوزستان معرفی و منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید داود حسینی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    سلام عرض ارادت استمرار جلسات می‌تونه مفیدباشد
  • طلبه اهوازی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    آیا این جامعه وعاظ ولایی زیر مجموعه آن جامعه وعاظ ولایی که در سال ۱۳۸۹ اعلام موجودیت کرد و میگفتند توسط مشایی هدایتمیشد؟