جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری قم

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری قم گفت: دشمنان نظام در تحلیل‌های خودشان به قم نگاه ویژه داشتند و عدم حضور مردم در انتخابات آن ها را خوشحال می‌کرد اما در عین حالی که یک انتخابات خوب و سالم را شاهد بودیم، حضور پرشکوه مردم قم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را به هم ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  بیژن سلیمان‌پور پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره انتخاباتی ایران مقتدر که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: با اشاره به سالگرد شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند که نقش مهمی در پیشرفت کشور دارند و همواره با قلم‌های خودشان درحال‌خدمت به‌نظام هستند.

وی در ادامه به جلسه ستاد ملی کرونا با حضور رئیس‌جمهور اشاره کرد و بیان داشت: کرونا یک مشکل و چالش جهانی است وضعیت کشور در این زمینه چندان خوشایند نیست.

سلیمان‌پور ابراز داشت: این بیماری در کنار جنگ اقتصادی دشمنان نظام شرایط را به‌گونه‌ای رقم‌زده است که مردم با برخی از مشکلات روبرو هستند و در این میان حضور معنادار و حماسی آن ها در انتخابات بار مسئولان را سنگین‌تر کرد.

وی به ماه‌های پیش از برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: در ماه‌های پیش از انتخابات رسانه‌های معاند و دشمنان نظام خبر از شرایط سخت می‌داند و معتقد بودند که این انتخابات در واقع جدایی مردم از نظام را رقم خواهد زد اما در عمل هیچگاه این خواسته دشمنان نظام عملیاتی نشد.

سلیمان‌پور ابراز داشت: در این میان بخشی از مردم که دچار تردید بودند با انتخابات به آینده امیدوار شدند و باید این امید مردم را حفظ کرد.

وی به فعالیت‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در زمان انتخابات اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه و خبر کار بسیار بزرگی انجام دادند و در واقع همان کاری که خبرنگاران در دهه‌های گذشته در جنگ انجام می‌دادند در این پیچ تاریخی خبرنگاران حاضر این مهم را رقم زنند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری قم تصریح کرد: در این میان دشمنان نظام در تحلیل‌های خودشان به قم نگاه ویژه داشتند و عدم حضور مردم در انتخابات آن ها را خوشحال می‌کرد اما در عین حالی که یک انتخابات خوب و سالم را شاهد بودیم، حضور پرشکوه مردم قم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را به هم ریخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha