شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌ الاسلام موسوی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: امروز در طلیعه گام دوم انقلاب، رسالت شما خبرنگاران دوچندان شده است؛ تهاجم رسانه‌ای دشمنان از یک سو و موقعیت ویژه جمهوری اسلامی از سوی دیگر، همه و همه نوید یک جنگ جهانی رسانه‌ای می‌دهد که نقش شما خبرنگاران به عنوان مروجان مکتب اهل بیت و روایتگران حقایق عصر کنونی در این جنگ بزرگ انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیمن

ون والقلم و ما یسطرون

عرض سلام و خداقوت دارم محضر یکایک شما خبرنگاران و طلاب عزیز

عرصه قلم و اطلاع‌رسانی رسالت‌ اصلی آخرین پیام‌آور دین راستین رحمانی، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) برای ترویج مکتب اسلام بود و امروز شما خوبان، با زبان، قلم و تخصص خود، ادامه دهنده راه و سیره اهل‌بیت(ع) هستید.

بی‌شک نقش شما طلاب رسانه‌ای در جنگ نوین کنونی انکار ناپذیر است، جنگی که از زمان خلقت انسان با تمرد شیطان رجیم آغاز و تا قیام قیامت نیز استمرار دارد.

اما امروز در طلیعه گام دوم انقلاب، رسالت شما دوچندان شده است؛ تهاجم رسانه‌ای دشمنان از یک سو و موقعیت ویژه جمهوری اسلامی از سوی دیگر، همه و همه نوید یک جنگ جهانی رسانه‌ای می‌دهد که نقش شما خبرنگاران به عنوان مروجان مکتب اهل بیت و روایتگران حقایق عصر کنونی در این جنگ بزرگ انکار ناپذیر است.

در این راستا به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت محمود صارمی، روز خبرنگار را به شما سروران ارجمند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha