سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مقواساز

حوزه/سردار مقواساز از تهیه بسته معیشتی ویژه ایام محرم برای مناطق محروم به ارزش ۶۰ میلیارد ریال با کمک استانداری، فرمانداری و ائمه جمعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار علی مقواساز، پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفدهم مردادماه، روز خبرنگار در سپاه استان برگزار شده بود، اظهار کرد: استان اصفهان مفتخر به دارا بودن ۱۹ شهید خبرنگار است که ۱۷ شهید آن متعلق به دوران دفاع مقدس بوده  و از آن جمله می توان به شهید اخوان، شهید جانثاری، شهید نواب  و ... اشاره کرد.

وی در توصیف خبرنگار بیان کرد: خبرنگار آینه زلال و پاک جامعه است، کسی که با سلیقه، ذوق و استعدادش می تواند با انعکاس وقایع، جامعه را هدایت کند.

جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان ادامه داد: خبرنگاران همچون تابلوهایی در مسیر جامعه اسلامی هستند که مردم را در تحقق جامعه اسلامی، کمک می کنند.

وی افزود: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند، کسانی که با ذهن، قلم و مکتب خود در این جنگ رسانه ای که دشمن باهمه داشته هایش به صحنه آمده است، جهادگرانه تلاش می‌کنند.

مقواساز عنوان کرد: امروزه تلاشگران عرصه خبر بدانند، دشمن در حال کشیدن  نفس های آخر خود است، دشمنی که  روزی، آرزوی نیل تا فرات را در ذهن خود می پرورانید.

وی با بیان اینکه خبرنگاران واقعیت های جامعه را نشان می دهد، گفت: دشمن رو به زوال و نابودی حرکت می‌کند ولی با ابزار رسانه درصدد پوشاندن زوال خود است.

بسیجیان در اوج خطر، درآغوش خطر رفتند

جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان خاطرنشان کرد: خبرنگاران با قلم خویش که سلاح روز است، در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند.

وی درادامه اشاره ای به جهادگری های بسیجیان دردو سال اخیر در شرایط کرونا کرد و اذعان داشت:بسیج این مدت درعرصه های زیادی از اجتماع  حضور داشته است که متاثر از آن صحنه هایی متبلور شد که شاید بتوان ادعا کرد فقط می توانست دردفاع مقدس ایجاد شود.

مقواساز یادآور شد: بسیجیان در سال اخیر کرونایی، رخدادهای زیبایی به رنگ خدا در عرصه کمک به کادر درمان و خدمت به مردم شکل دادند که باید انعکاس خبری پیدا می کرد.

وی بیان کرد: ما به چشم خود دیدیم که بسیجیان چگونه در طرح غربالگری شهید سلیمانی جانفشانی کردند و در اوج خطر، درآغوش خطر رفتند.

جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان تصریح کرد: یکی از ضعف های ما در سپاه استان، ندادن سوژه های ناب بسیجیان در عرصه کمک های مومنانه، طرح غربالگری شهید سلیمانی، تلاش روحانیون قرارگاه سلامت، تهیه۱۵۰۰جهزیه نوعروس و توزیع ۷۰۰هزار بسته معیشتی توسط خیرین در ایام کرونا، به خبرنگاران است.

وی تاکید کرد: در ایام کرونا، جلوه ای مردمی شکل گرفت که محبت شاه بیت آن بود و بسیجیان در راس این هرم هستند.

مقواساز در پایان از تهیه بسته معیشتی ویژه ایام محرم برای مناطق محروم به ارزش ۶۰ میلیارد ریال با کمک استانداری، فرمانداری و ائمه جمعه خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha