پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست

حوزه/مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای نهادهای حوزوی گفت: ۱۲۰میلیون تومان کمک از طرف مرکز خدمات حوزه های علمیه به زلزله زدگان سی سخت در حال پرداخت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام جعفری، امروز در جلسه شورای نهادهای حوزوی استان کهگییلویه و بویراحمد، گفت: ستادی تشکیل شود تا بتوان از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه نهاد روحانیت یکی از نهادهای جریان‌ساز و اثر بخش نظام است، بر تقویت مراکز حوزوی استان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام جعفری ‌مهر با تشکر از مدیران حوزوی، بر لزوم هم اندیشی بیشتر و بهتر نهادهای حوزوی استان، تنظیم چشم انداز همکاری ها و بر برگزاری جلسات منظم، مستمر، موضوع محور و خروجی محور تاکید کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراکز حوزوی با توجه به تدبیر مقام معظم رهبری در تأسیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای خدمت‌رسانی به طلاب با محوریت مرکز خدمات، همکاری و هم‌افزایی دارند و اگر خدمتی می‌خواهد از طرف نهادها ارائه شود از طریق مرکز خدمات صورت گیرد. 

جعفری بیان کرد: در زلزله سی‌سخت گروه‌های جهادی اجازه اینکه خودشان پول جمع آوری کنند را نداشتند، بلکه باید به شماره کارتی که مرکز خدمات اعلام کرد، واریز و سپس توسط شورای نهادهای حوزوی برنامه ریزی شود.

وی یادآور شد: ۱۲۰میلیون تومان کمک از طرف مرکز خدمات حوزه های علمیه به زلزله زدگان سی سخت در حال پرداخت است.

در ادامه، حجت الاسلام افتخاری، مدیر حوزه خواهران استان، گزارشی از کمک های صورت گرفته ارائه کرد.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی نیا، رئیس اداره تبلیغات بویراحمد و راهیار مبلغین استان هم بر هم افزایی نهادهای حوزوی تاکید کرد.

برگزاری هر ماه جلسات و هم افزایی بیشتر مراکز حوزوی از مصوبات این نشست است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha