جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شرف پور

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: در صورتی که به معنای واقعی پیرو راه سیدالشهدا(ع) باشیم و از قیام حضرت درس بگیریم می توانیم در برابر ظلم و جور ایستادگی و مقاومت کنیم و با شجاعت بر دشمن پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی شرف پور، ظهر امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین ضمن تقدیر از تلاشهای اصحاب رسانه، یاد و خاطره شهید محمود صارمی را گرامی داشت و گفت: خبرنگاران و رسانه های متعهد نقش تاتیرگذاری در خنثی سازی توطئه ها و جنگ روانی دشمنان دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در بسیاری از راهبردهای خود با شکست جدّی مواجه شده اند، اما در فضای جنگ نرم خیال می کنند می توانند به اهداف شوم خود دست یابند و اینجا نقش رسانه و خبرنگاران با اهمیت است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین همچنین با تسلیت فراترسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، بیان کرد:  امروز اگر انسان‌های آزاده و مسئولان ما به پیام عاشورا که می‌گوید "در مقابل ظلم ایستادگی کنید" توجه کنند، به‌یقین همانطور که امام حسین(ع) در مقابل ظلم پیروز شد، خداوند جریان حق را در عالم کنونی نیز پیروز و سرآمد خواهد کرد.

 وی ادامه داد: در صورتی که به معنای واقعی پیرو راه سیدالشهدا(ع) باشیم و از قیام حضرت درس بگیریم می توانیم در برابر ظلم و جور ایستادگی و مقاومت کنیم و با شجاعت بر دشمن پیروز شویم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha