جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ارتش

حوزه / فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی کمک به مردم را وظیفه خود می داند، گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از دندانپزشکان، پزشکان، پرستاران و کادر درمان گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ شاهین پاکروان، فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی آران وبیدگل ،یش از ظهر امروز دوشنبه ۱۸ مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار از خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان و تعدادی از خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل تجلیل به عمل آورد.

 پاکروان در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش خبرنگاران، گفت: به اعتقاد بنده خبرنگاران نیز همانند کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا می باشند.

وی با بیان اینکه گروه ۸۴۰ موشکی به نمایندگی از ملت سرافراز ایران از تلاشهای شبانه روزی خبرنگاران قدردانی می کند، به خدمات این گروه موشکی اشاره کرد و ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه کاشان و آران و بیدگل و روستاهای تابعه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا تاکنون از هیچ گونه کوششی دریغ نکرده است.

پاکروان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران کمک به مردم در عرصه های مختلف را وظیفه خود می داند، عنوان کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از دندانپزشکان، پزشکان، پرستاران و کادر درمان گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل مشغول خدمات رسانی به مردم هستند. 

وی، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و تجلیل ازک هنه سربازان ارتش در منطقه کاشان و آران و بیدگل از دیگر اقدامات گروه ۸۴۰ موشکی عنوان کرد و گفت: این گروه موشکی علاوه برخدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف از جمله سیل، زلزله و آتش سوزی های چهارمحال و بختیاری، آمادگی کامل در برابر هرگونه تهدید احتمالی دارد و به گونه ای عمل خواهد کرد که موجب پیشمانی دشمنان شود.

حجت الاسلام علی نبوغی نیا، رئیس عقیدتی سیاسی  گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی نیز با گرامی داشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و قدردانی از تلاشگران عرصه خبر و رسانه، اظهار داشت: خبرنگار با حق گویی و حق مداری نباید از ملامت هیچ ملامت گری بترسد.

وی، به نقش خبرنگاران در مبارزه با فساد اشاره کرد و افزود: خبرنگاران در دنیای امروز با اطلاع رسانی درست و دقیق جلوی بسیاری از آسیب ها را می گیرند.

در ادامه، سیدمصطفی دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان نیز با ارائه گزارش و قدردانی از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و دفاع از تمامیت ارضی کشور اظهار داشت: همان طور که در دوران جنگ تحمیلی نیروهای متخصص ارتش و تجهیزات نظامی آنها در کنار نیروهای مردمی،  نقش کلیدی در شکست دشمن داشتند، در مقطع فعلی نیز علاوه بر دفاع از تمامیت ارضی کشور و مقابله با تهدیدات دشمن، در تمام عرصه ها در کنار ملت سرافراز ایران می باشند.

 انتهای پیام ./  

ارتش کمک به مردم را وظیفه خود می داند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha