جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کریمی قزوین

حوزه / رئیس اداره اوقاف شهرستان قزوین گفت: مهم‌ترین هدف قیام سیدالشهدا (ع) اصلاح جامعه و مقابله با بی‌تفاوتی بود، لذا ابعاد این قیام برای نسل‌ جوان تبیین شود.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  مرتضی کریمی، صبح امروز در جمع خادمین آستان مقدس امام زاده حسین (ع) ضمن تسلیت فرارسیدن سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایشان، گفت: مجلس سیدالشهدا (ع) چراغ هدایت است و پیام های متعددی دارد و افراد باید با بهره گیری از این پیام ها، چگونه رفتار و زندگی کردن در جامعه و خانواده را بیاموزند.

وی خاطرنشان کرد: سیدالشهدا(ع)، چراغ راهنما برای همگان هستند و شرکت کنندگان در مجالس اباعبدالله(ع) باید درس گرفته و سره را از ناسره تشخیص داده و راه صحیح را طی کنند.

کریمی اظهار کرد: محرم نباید فقط در کوچه ها، هیئت ها و خیابانها باقی بماند و باید این ایام به کانون گرم خانواده ها نیز نفوذ کند و این رمز ماندگاری است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان قزوین تصریح کرد:  اگر خانواده محب اهل بیت عصمت و طهارت شوند، جامعه هم حسینی و محب اهل بیت (ع) میشود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان قزوین تصریح کرد: گریه برای امام حسین(ع) همراه با معرفت باشد. مهم‌ترین هدف قیام سیدالشهدا (ع) اصلاح جامعه و مقابله با بیتفاوتی نسبت بود، لذا ابعاد این قیام برای نسل جوان تبیین شود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha