سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عزاداری

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: کشتی سیدالشهدا(ع) بسیار وسیع است و همه اعم از شیعه و سنی در آن جای می‌گیرند و همچنین تمسک و گریه بر ایشان موجب طی کردن راه صد ساله در یک شب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با برنامه «صبح و گفت و گو» در مورد ماه محرم مصاحبه تلفنی کرد.

وی گفت: پس از تولد امام حسین(ع)، جبرائیل نازل شد و خطاب به پیامبر گفت «امام حسین(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است» و خود پیامبر(ص) اهل بیت خود را مانند کشتی نوح دانستند که هر کس به آن‌ها تمسک کنند، نجات می‌یابند.

حجت الاسلام عادل ضمن اشاره به روایتی از امام رضا(ع) بیان کرد: امام رضا(ع) فرمودند همه اهل بیت(ع) کشتی نجات هستند اما کشتی سیدالشهدا(ع) بسیار وسیع است و همه اعم از شیعه و سنی در آن جای می‌گیرند و همچنین تمسک و گریه بر ایشان موجب طی کردن راه صد ساله در یک شب می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در رادیو گفت و گو تصریح کرد: راه سیدالشهدا(ع) همواره مشخص و روشن است و ما باید بتوانیم در این مسیر قدم برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha