جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از اجرای طرح بصیرت عاشورایی، در ۲۴ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی دهه اول ماه محرم در بقاع متبرکه و امامزادگان استان، گفت: طرح بصیرت عاشورایی با هدف تبیین اهداف قیام عاشورا و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ۲۴ بقعه متبرکه لرستان، اجرا می شود.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوه ویروس کرونا برنامه های سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش به صورت محدود و با فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: برنامه های ماه محرم و صفر امسال، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی،سوگواره احلی من العسل و رهروان زینبی را نیز از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان برشمرد و گفت: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در امامزادگان و بقاع متبرکه لرستا، برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان از اجرای طرح شمیم حسینی در ماه محرم خبر داد و گفت: طرح شمیم حسینی نیز با تهیه و توزیع بسته های معیشتی، با هدف کمک به نیازمندان به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان  برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha