جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، نقد دلسوزانه رسانه‌ها را موجب رشد جامعه دانست و گفت: ستاد امر به معروف و نهی‌از منکر باید پیگیری کند که خبرنگار یا رسانه‌ای در قبال نقد دلسوزانه مورد هجمه مدیر یا نهادی قرار نگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد ، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی همزمان با آغاز هفته امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، نقد دلسوزانه رسانه‌ها را موجب رشد جامعه دانست و گفت: از طرفی رسانه‌ها باید به تعریف اسلام از نقد دلسوزانه توجه داشته باشند تا از دایره انصاف و عدالت خارج نشوند و از طرف دیگر ستاد امر به معروف و نهی‌از منکر نیز باید پیگیری کند که خبرنگار یا رسانه‌ای در قبال نقد دلسوزانه مورد هجمه مدیر یا نهادی قرار نگیرد.

امام جمعه مشهد یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی‌داشت و ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار از تلاش‌های این قشر فرهیخته و دلسوز در دوران کرونا قدردانی کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های خبرنگاران برای جلوگیری از شیوع شایعات و انحرافات در دوران کرونا خاطرنشان کرد: این قشر زحمتکش در رسانه‌های مختلف از صداوسیما گرفته تا مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های نوین پا به پای بسیاری از اقشار دیگر در جبهه مقابله با این ویروس مبارزه کردند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: از خبرنگاران می‌خواهم معیار نوشته‌های خود را نقد دلسوزانه قرار دهند و اجازه ندهند رسالت آگاهی‌بخشی آنان تحت تاثیر سیاسی بازی، غرض‌ورزی و منافع عده‌ای که هدفشان هجمه تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه ملت ایران است، قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha