شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتصاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس طی احکام جداگانه ای سرپرست معاونت آموزش و مشاور مدیر در امور آموزشی و پژوهشی حوزه استان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه فارس طی احکام جداگانه ای حجج اسلام حسین پور و دهقان را به عنوان سرپرست معاونت آموزش حوزه علمیه استان و مشاور مدیر در امور آموزشی و پژوهشی منصوب کرد.

متن حکم سرپرست معاونت آموزش:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام آقای شیخ رحیم حسین پور دامت توفیقاته

سلام علیکم

ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با توجه به مراتب فضل، تجربه و تعهد، جنابعالی را که تجربه موفق چندین سال معاون آموزشی برخی از مدارس علمیه شهر مقدس قم را عهده دار بوده اید به عنوان سرپرست معاونت آموزش حوزه علمیه استان فارس منصوب می کنم .

حرکتی که در دوره جدید مدیریت حوزه علمیه استان در مسیر انضباط آموزشی، ارتقای کیفی و ساماندهی مدارس علمیه، توسعه و تقویت مراکز و رشته های تخصصی و برنامه ریزی جهت توانمندسازی کادر و اساتید مدارس علمیه با همت معاونت آموزش استان شروع شده لازم است با جدیت ادامه پیدا کند.

تعامل سازنده با مدیران و اساتید محترم و استفاده از نظرات کارشناسی و پیشنهادات دلسوزان در عین اهتمام به اجرای آئین نامه های آموزشی و سیاست های مرکز مدیریت حوزه های علمیه مورد توقع می باشد .

در اینجا لازم است از تلاش های شبانه روزی و مجاهدانه برادر شفیق و رفیق عزیز جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دهقان سیمکانی دامت توفیقاته که در طول قریب به دو سال در این سنگر قدم های بزرگی در تحول آموزشی حوزه علمیه استان برداشتند خالصانه تشکر کنم و موفقیت ایشان را در مسیر علمی پیشرو از خداوند سبحان خواستارم.

دوام توفیقات جنابعالی را در خدمت به اردوگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از خداوند متعال خواستارم .

متن حکم مشاور در امور آموزشی و پژوهشی:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی دهقان سیمکانی دامت توفیقاته

سلام علیکم

ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و تشکر خالصانه بابت تلاش های شبانه روزی و مؤثر در معاونت آموزش استان فارس و با توجه به نگاه راهبردی و تجربیات مفید مدیریت در عرصه های ستادی و مدرسه ای حوزه علمیه استان، شما را به عنوان مشاور مدیر حوزه علمیه استان در برنامه ریزی های طرح های آموزشی و پژوهشی منصوب می کنم.

امید آنکه با بهره گیری از ظرفیت کارشناسی و تجربیات ارزشمند شما حوزه علمیه استان فارس همچنان در مسیر تحول و کارآمدی به حرکت خود ادامه دهد.

دوام توفیقات شما را در مسیر کسب علوم آل محمد صلوات الله علیهم و خدمت به حوزه های علمیه از خداوند متعال خواستارم .

مدیر حوزه علمیه استان فارس

محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha