یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آراسته

حوزه/ رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز با تاکید بر این که اگر طلاب جهادی در کنارمان نبودند بر ما بسیار سخت می گذشت، گفت: طلاب جهادی با مدارک سطح بالای حوزوی، در بخش های مختلف مانند یک نیروی خدماتی به کادر درمان کمک کردند که برای ما این امر عجیب بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، نمایندگان دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه و ستاد حوزوی بحران، در جریان سفر به شیراز، عصر امروز  به بیمارستان ویژه بیماران کرونایی حضرت علی اصغر(ع) رفتند و در جلسه ای با رئیس این بیمارستان، از تلاش های جهادی کادر درمان و مدافعان سلامت تقدیر کردند.

دکتر ابوالفضل درانی نژاد، رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز در این جلسه گفت: از اسفند ۹۸ در موضوع کرونا فعالیت های خود را آغاز کرده ایم، به طوری که همه بخش ها تخلیه و به پذیرش بیماران کرونا اختصاص یافت

رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز با اشاره به حضور طلاب جهادی در کنار کادر درمان و خدمت رسانی به بیماران، افزود: تا الان که در پیک پنجم به سر می بریم و شرایط دشوار شده است، حضور طلاب جهادی مایه دلگرمی ماست.

وی با تاکید بر این که اگر طلاب جهادی در کنارمان نبودند بر ما بسیار سخت می گذشت، عنوان کرد: طلاب جهادی با مدارک سطح بالای حوزوی در بخش های مختلف مانند یک نیروی خدماتی به کادر درمان کمک کردند که برای ما این امر عجیب بود.

دکتر دارانی نژاد خاطرنشان کرد: طلاب جهادی هیچ گونه دخالتی در امر درمان نداشته اند و مانند یک پرسنل بیمارستان، سر ساعت آمدند و سر ساعت فعالیت های خود بدون دریافت حقوق و به صورت جهادی ادامه دادند.

رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز بیان کرد: برخی طلاب جهادی به صورت خانوادگی در بیمارستان فعالیت می کردند، از این رو توانستیم بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهیم، به طوری که بیمارستان علی اصغر(ع) به برکت ائمه اطهار(ع) و کمک طلاب جهادی، کمترین فوتی در سطح کشور و استان را داشته است.

وحدتی آراسته: طلاب جهادی خود را خادم مردم می دانند

حجت الاسلام بهمن وحدتی آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب ها دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه هم در این جلسه اظهار کرد: کادر درمان و طلاب جهادی در میدان مقابله با کرونا ایثار و مجاهدت کردند.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون با هماهنگی کادر درمان، فعالیت های جهادی در بیمارستان را برای کمک به بیماران کرونایی انجام می دهند.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب ها دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه تصریح کرد: طلاب با عشق در بیمارستان ها و آرامستان ها فعالیت می کنند، چرا که خود را خادم مردم می دانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha